keinginan,kemahuan

Tajuk entri kali ini aku rasa agak hambar, tak best..tapi aku tetap nak kongsi...

Setiap hari,kita ada kemahuan,tak kira lah kemahuan besar atau kecil. contoh senang,bangun pagi..perut lapar pergi dapur cari makanan..itu juga satu kemahuan....kalau ada kemahuan semestinya orang itu ada perasaan mahu..jadi perasaan itu juga aspek penting bagi setiap orang..kombinasi perasaan serta kemahuan ini memang tak dapat kita pisahkan.

Keinginan atau kemahuan ini kadang-kadang tak semua kita dapat..Jika semua kemahuan kita dapat, dunia sekarang ini bukan dipanggil dunia..tapi syurga..jadi impilikasi bagi orang yang tak dapat apa yang diorang nak adalah sedih,kecewa..perasaan macam ni kadang-kadang sampai timbul kes bunuh diri,bunuh mak,bunuh anak..tak dapat main fb smpi bunuh bayi..binatang.

aku juga ada kemahuan,keinginan..tapi sekarang perasaan aku kata,keinginan aku mungkin mustahil nak dapat..jadi sekarang aku rasa sekarang macam F**k...fikiran aku sekarang tak tentu hala..

sebenarnya,semua orang akan ada masalah mcm ni cuma cara diorang kawal emosi tu yang membezakan kita




All over sudden....

It's good when you're here and keep me company...:'(
It's good to be free from those shit rules...
It's good to get what I want when I need it....
It's good to be focus when I'm out of control...
It's good to be a winner than a loser.."LLL"
It's good to see you everyday although nothing happens between us...
It's good to kick moron's ass...
It's good to be better than others for all aspects...
It's good to act alone than act with "loser"...
It's good when no such words like "stressss,tensionnnn" in my diary of life...
It's good when those things happen to me even once in my life...

Sighs*

My designs for SMK Tun Habab =)